The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Γιουβετσάκι κατσαρόλας


Σήμερα έφτιαξα αυτό το νόστιμο φαγάκι που αρέσει στο αντράκι μου. Ήθελα να κάνω εξωτερική φωτογράφιση!! και παραλίγο να μείνουμε με ένα πιάτο λιγότερο. Η Μυρτώ (η γατούλα της φωτό) με το που μύρισε το φαγάκι ήρθε με απειλητικές διαθέσεις, τελικά κάτι κατάφερα και τράβηξα. Το γιουβέτσι εμένα μου αρέσει στην κατσαρόλα, η μαμά μου πάντα το κάνει στο φούρνο, γούστα είναι αυτά. Το γιουβετσάκι κατσαρόλας, αν μείνει, τρώγεται άνετα την επόμενη μέρα, ενώ αυτό που έχει μαγειρευτεί στο φούρνο, την άλλη μέρα εγώ δεν το τρώω, από τα λίγα φαγητά που δεν τα θέλω ξαναζεσταμένα.  Να λοιπόν πως εγώ το μαγειρεύω:

Υλικά 
1 κιλό μοσχαράκι για κατσαρόλα ( έτσι το ζητάω στον Σπύρο τον χασάπη)
2 κρεμμύδια ξερά
3-4 σκελίδες σκόρδο
2-3 καρότα
200 γραμμάρια χυμό ντομάτας
500 γραμμάρια κριθαράκι μέτριο
ελαιόλαδο
κανέλα, γαρύφαλλο
1 κουταλιά του γλυκού ζάχαρη
αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση

Βάζω στην κατσαρόλα λαδάκι να κάψει και  ρίχνω το κρέας να σοταριστεί. Προσθέτω ψιλοκομμένα το κρεμμύδι το σκόρδο και τα καρότα και τα αφήνω να σοταριστούν. Βάζω τον χυμό ντομάτας και νεράκι, προσθέτω κανέλα και γαρύφαλλο και την ζάχαρη (εγώ βάζω αρκετό από το καθένα γιατί μου αρέσουν πολύ) και αφήνω το κρέας μου να βράσει. Όταν έχει μαλακώσει το κρέας μου, προσθέτω το κριθαράκι και αλατοπιπερώνω. Προσοχή θέλει πολύ συχνό ανακάτεμα!!!!!!!!! Πρέπει να είσαι πάνω από την κατσαρόλα.
Σερβίρω και βάζω πάνω τριμμένο κεφαλοτύρι........................

11 σχόλια:

  1. Πω πω μου έσπασε τη μύτη.....
    Την καλησπέρα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το θεωρώ χειμωνιάτικο φαγητό, αλλά τώρα που βλέπω τις φωτογραφίες σου, μου τρέχουν τα σάλια.
    Αχ και να είχα εκείνο το πιατάκι που γλυκοκοίταζε η Μυρτώ!
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τρελενομαι για αυτό το μαμαδίστικο φαγητό κι έχω καιρό να το φτιάξω,καλά που μου το θύμισες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω λοιπόν το ξεκινάω στην κατσαρόλα και το τελειώνω στο φούρνο με τριμμένο τυρί έτσι που να κάνει κρούστα για περίπου 10 λεπτάκια! Ωραία ιδέα το γιουβέτσι πάντως και για μένα δεν έχει εποχή, το τρώω πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπω φανταστικό φαγητό!!!
    Δεν το έχω φτιάξει ποτέ στην κατσαρόλα αλλά ήρθε η ώρα να το δοκιμάσω. Ευχαριστώ για την υπέροχη συνταγή!!!
    Καλημέρααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα!
    αν και πρωι... δε θα έλεγα οχι για ένα πιάτο... :Ρ :-) χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πωπωπω,μάνα μου!!!τέλειο φαγάκι, όμορφο γατάκι και υπέροχες φωτογραφίες!!!Μπράβο,Μανουσίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιουβέτσι να 'ναι... κι όπως να 'ναι! Μπορώ να τσακίσω το δικό σου που... δεν έχει θερμίδες; χιχιχιχιχιχιχιχι! Γιάμμιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επιτέλους τα κατάφερα κι εγώ να έρθω επίσκεψη. Και ήρθα και στη σωστή μέρα αφού το γιουβέτσι είναι αγαπημένο μου φαγητό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από ότι βλέπω δεν το αγαπάω μόνο εγώ αυτό το φαγητάκι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εγώ είμαι υπέρ της κατσαρόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder